W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies/Polityce Prywatności

EDUrodzina:

szukaj

 

 

Naczelna "Kumpla" poleca!

FAQ

Kiedy otrzymam pierwszy numer z prenumeraty?
Pierwszy numer z prenumeraty wysyłamy jak tylko ukaże się on na rynku. Zazwyczaj jest opóźniony w stosunku do sprzedaży kioskowej 5-7 dni. Kolejne numery z prenumeraty wysyłamy na kilka dni przed ukazaniem się pisma na rynku, więc powinny być u Państwa tego sam dnia, co w kioskach.

Jaki jest termin wysyłki produktów nie będących prenumeratą?
Produkty ze sklepu, wysyłamy w terminie od 2-4 dni roboczych.

Jakie są koszty przesyłki?
Koszty przesyłki prenumeraty - 0 zł
Koszty przesyłki produktów nie będących prenumeratą: list polecony Poczta Polska - 10 zł, kurier Global Express - 12 zł

Zakupiłam prenumeratę i książkę edukacyjną, czy muszę płacić za wysyłkę?
Koszty przesyłki zawsze naliczają się, gdy w koszyku oprócz prenumeraty znajdzie się inny produkt.

Jestem stałym klientem, czy otrzymam rabat na prenumeratę?
Tak. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta - tel. (22) 610 11 71, e-mail: edukram@edukram.pl

Kiedy otrzymam prezent do prenumeraty?
Prezent do prenumeraty wysyłamy wraz z pierwszym numerem lub oddzielnie. Prezent wysłany oddzielnie powinien dotrzeć w terminie do 2 miesięcy od daty rozpoczęcia prenumeraty. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - tel. (22) 610 11 71, e-mail: edukram@edukram.pl

Nie dotarł do mnie prezent / prenumerata.
Proszę złożyć reklamację mailowo lub telefonicznie: tel. (22) 610 11 71, e-mail: edukram@edukram.pl.
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, zazwyczaj na korzyść klienta.

Czy mogę zmienić adres do wysyłki prenumeraty w trakcie jej trwania?
Tak, w tym celu proszę skontaktować się Działem Obsługi Klienta - tel. (22) 610 11 71, e-mail: edukram@edukram.pl

Prenumeruję "Kumpla", ale dziecko moje dziecko już z niego wyrosło. Czy mogę zamienić ten tytuł na inny w trakcie trwania prenumeraty?
Tak. Numery jeszcze nie wysłane do Państwa możemy zmienić na inny tytuł. Klient nie ponosi żadnych kosztów. W tym celu prosimy o kontakt Działem Obsługi Klienta - tel. (22) 610 11 71, e-mail: edukram@edukram.pl

Chcę otrzymać fakturę VAT.
Wystawiamy faktury VAT. Proszę o uzupełnienie wszystkich pół, w szczególności FIRMA, NIP oraz zaznaczyć opcje "Chcę otrzymać fakturę VAT". Ewentualnie prośbę o fakturę i dane do faktury, proszę pozostawić w komentarzu.

Jak zamówić prenumeratę dla szkoły, biblioteki czy innej instytucji?
Placówki Oświatowe oraz prywatne firmy zachęcamy do składania zamówienia przez panel sklepu. Prosimy o podanie danych do faktury, a w kolejnych krokach będzie informacja o możliwości otrzymania faktury VAT z 14-dniowym terminem płatności. Taką prenumeratę można zamówić również mailowo, wysyłając informację na adres: prenumerata@cogito.com.pl lub edukram@edukram.pl. W treści maila prosimy podać dane do faktury, tytuł czasopisma oraz na jaki okres ma byc wystawiona faktura.

Chcę otrzymać fakturę na szkołę, czy muszę podawać imię i nazwisko zamawiającego?
Tak. Prosimy o podanie imienia i nazwiska, aby w razie wątpliwości móc skontaktować się z osobą składającą zamówienie. Imienia i nazwiska NIE BĘDZIE na fakturze.

Nie chcę proformy, tylko fakturę VAT.
Nie wystawiamy proform. od razu wystawiamy faktury VAT.

Chcę zakupić prenumeratę, ale adres do wysyłki będzie inny niż płatnika.
Składając zamówienie, będzie możliwość wyboru adresu do wysyłki -> taki sam jak adres płatnika lub wprowadzenie nowego adresu odbiorcy.

Zakupiłam produkt, czy mogę go zwrócić?
Tak. Przyjmujemy zwroty produktów. W ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu proszę poinformować BOK o chęci zwrotu produktu, a następnie odesłać produkt na adres:

Grupa COGITO
ul. Kamionkowska 45
03-812 Warszawa


Koszty odesłania produktów ponosi klient. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 10 dni od daty otrzymania zwrotu. W przypadku zwrotu środków za prenumeratę, potrącamy koszt numerów już do Państwa wysłanych.

 

ANGIELSKI raz a dobrze/ LINGO

cena: 19,90 
   

NIEMIECKI raz a dobrze/ LINGO

cena: 19,90 
   

ROSYJSKI raz a dobrze/ LINGO

cena: 19,90 
   

HISZPAŃSKI raz a dobrze/ LINGO

cena: 19,90 
 
 

FRANCUSKI raz a dobrze/ LINGO

cena: 19,90 
   

Victor Junior - nr 23/2017 nowość

cena: 6,90 
         
Ładuję...