FAQ

Kiedy otrzymam pierwszy numer z prenumeraty?

Pierwszy numer z prenumeraty wysyłamy jak tylko ukaże się on na rynku. Zazwyczaj jest opóźniony w stosunku do sprzedaży kioskowej 5-7 dni. Kolejne numery z prenumeraty wysyłamy na kilka dni przed ukazaniem się pisma na rynku, najpóźniej w dniu pojawienia się numeru na rynku.

Jaki jest termin wysyłki produktów nie będących prenumeratą?

Przesyłki wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych od otrzymania wpłaty. Na wpłatę Sprzedający czeka 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia złożenia zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu ww. 7 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Czas dostawy dla przesyłek pocztowych – do 10 dni roboczych.

Jakie są koszty przesyłki?

Koszty przesyłki na terenie Polski są uzależnione od rodzaju zamówionego produktu.
Koszty wysyłki dla:
I) prenumeraty rocznej/półrocznej czasopisma – do ceny wybranej prenumeraty doliczany jest koszt przesyłki wszystkich egzemplarzy (Poczta Polska).

II) egzemplarza czasopisma (najnowsze numery, pojedyncze numery) – koszt przesyłki naliczany jest w następujący sposób:
1-3 egz. – koszt wysyłki: 3,50 zł przesyłka nierejestrowana Poczty Polskiej lub 11,00 zł przesyłka polecona Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
4-9 egz. – koszt wysyłki: 11,00 zł przesyłka polecona Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
od 10 egz. do wartości zamówienia 149,99 – koszt wysyłki: 18,00 zł paczka pocztowa Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
powyżej 150 zł wartości zamówienia – GRATIS przesyłka kurierska

III) pomoce do nauki – koszt przesyłki naliczany jest w następujący sposób:
1-3 egz. – koszt wysyłki: 4,40 zł przesyłka nierejestrowana Poczty Polskiej lub 11,00 zł przesyłka polecona Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
4-9 egz. – koszt wysyłki: 11,00 zł przesyłka polecona Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
od 10 egz. do wartości zamówienia 149,99 – koszt wysyłki: 18,00 zł paczka pocztowa Poczty Polskiej lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
powyżej 150 zł wartości zamówienia – GRATIS przesyłka kurierska

IV) książek – koszt przesyłki naliczany jest w następujący sposób:
1-3 egz. – koszt wysyłki: 11,00 zł przesyłka polecona Poczty Polskiej lub 17,20 zł przesyłka kurierska
do 149,99 zł wartości zamówienia – koszt wysyłki: 17,20 zł przesyłka kurierska lub 13,00 zł odbiór w punkcie Poczty Polskiej
powyżej 150 zł wartości zamówienia – GRATIS przesyłka kurierska lub GRATIS odbiór w punkcie Poczty Polskiej

Zakupiłam prenumeratę i książkę edukacyjną, czy muszę płacić za wysyłkę?

Tak, do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

Jestem stałym klientem, czy otrzymam rabat na prenumeratę?

Tak. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta – tel. (22) 610 11 71, kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl

Kiedy otrzymam prezent do prenumeraty?

Prezent do prenumeraty wysyłamy wraz z pierwszym numerem lub oddzielnie. Prezent wysłany oddzielnie powinien dotrzeć w terminie do 2 miesięcy od daty rozpoczęcia prenumeraty. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta – tel. (22) 610 11 71, kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl

Nie dotarł do mnie prezent / prenumerata.

Proszę złożyć reklamację mailowo lub telefonicznie: tel. (22) 610 11 71, kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl.
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, zazwyczaj na korzyść klienta.

Czy mogę zmienić adres do wysyłki prenumeraty w trakcie jej trwania?

Tak, w tym celu proszę skontaktować się Działem Obsługi Klienta – tel. (22) 610 11 71, kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl

Prenumeruję „Kumpla”, ale moje dziecko już z niego wyrosło. Czy mogę zamienić ten tytuł na inny w trakcie trwania prenumeraty?

Tak. Numery jeszcze nie wysłane do Państwa możemy zmienić na inny tytuł. W tym celu prosimy o kontakt Działem Obsługi Klienta – tel. (22) 610 11 71, kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl

Chcę otrzymać fakturę VAT.

Wystawiamy faktury VAT. Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól, w szczególności FIRMA, NIP. Prośbę o fakturę proszę pozostawić w komentarzu.

Od dnia 1 stycznia 2020 r. wystawienie faktury VAT z numerem NIP na podstawie paragonu jest możliwe tylko dla paragonów zawierających prawidłowy numer NIP Kupującego (podstawa prawna – ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520).

Jak zamówić prenumeratę dla szkoły, biblioteki czy innej instytucji?

Placówki Oświatowe oraz prywatne firmy zachęcamy do składania zamówienia przez panel sklepu. Prosimy o podanie danych do faktury, a w kolejnych krokach będzie informacja o możliwości otrzymania faktury VAT z 14-dniowym terminem płatności. Taką prenumeratę można zamówić również mailowo, wysyłając informację na adres: prenumerata@cogito.com.pl. W treści maila prosimy podać dane do faktury, tytuł czasopisma oraz informację na jaki czas ma zostać założona prenumerata.

Chcę otrzymać fakturę na szkołę, czy muszę podawać imię i nazwisko zamawiającego?

Tak. Prosimy o podanie imienia i nazwiska, aby w razie wątpliwości móc skontaktować się z osobą składającą zamówienie. Imienia i nazwiska NIE BĘDZIE na fakturze.

Nie chcę proformy, tylko fakturę VAT.

Nie wystawiamy proform. Od razu wystawiamy faktury VAT.

Chcę zakupić prenumeratę, ale adres do wysyłki będzie inny niż płatnika.

Składając zamówienie, będzie możliwość wyboru adresu do wysyłki: taki sam jak adres płatnika lub wprowadzenie nowego adresu odbiorcy.

Zakupiłam produkt, czy mogę go zwrócić?

Tak. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym dokonano odstąpienia od umowy.

W celu odstąpieniu od umowy należy przesłać wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

  • listownie w wersji papierowej oświadczenie na adres Grupa Cogito Sp. z o.o., ul. Zagójska 7 lok. 5, 04-160 Warszawa z dopiskiem: „ZWROT” albo
  • przesłać przy pomocy poczty elektronicznej na adres email: prenumerata@cogito.com.pl albo
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 022 610 11 71.

Klient może skorzystać z formularza przygotowanego przez Sklep. Pobierz formularz.

Koszt odesłania produktów ponosi klient.

Zwrot kosztów zakupu produktów nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

W przypadku zwrotu środków za prenumeratę, potrącamy koszt numerów już do Państwa wysłanych.

Czy mogę kupić wydanie elektroniczne ?

Tak, udostępniamy wersje elektroniczne (pdf) czasopism „Kumpel”, „Victor Junior”, „Victor” i „Cogito” oraz wydań specjalnych.

Mieszkam zagranicą. Czy mogę złożyć zamówienie?

Tak. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta – tel. (22) 610 11 71; kom. 515 359 321, 500 826 160, e-mail: prenumerata@cogito.com.pl w celu ustalenia kosztu wysyłki zamówienia.

Copyright © 2022 - Edukram – Sklep Cogito - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WEBTEC Agencja Interaktywna